چگونگی تزیین و چیدمان اتاق خواب

چهارشنبه 23 مهر 1399
16:42
مهدی

تزیین و چیدمان اتاق خواب بستگی به سلیقه شخصی افراد دارد .

تزیین و چیدمان اتاق خواب بستگی به سلیقه شخصی افراد دارد . برای چیدمان اتاق خواب یک سری اصول کلی را می توانید در نظر داشته باشید تا اتاق خواب شما یک دکوراسیون شیک و جذاب و در عین حال راحت و آرامبخش داشته باشد . برای چیدن اتاق خواب بیشتر از هر چیزی راحتی و سلیقه خودتان مهم است زیرا در نهایت شما هستید که از اتاق خوابتان استفاده می کنید و باید دکوراسیون آن به گونه ای باشد که در آن احساس راحتی داشته باشید و بعد از یک روز سخت کاری بتوانید نفسی تازه کنید و خستگی کار را از تنتان بیرون کنید .

چیدمان اتاق خواب

چیدمان اتاق خواب

انتخاب سبک دکوراسیون اتاق خواب

برای شروع کار ابتدا یک سبک مناسب با سلیقه تان برای اتاق خواب و منزلتان انتخاب کنید . باید همه ی وسایل و جزییاتی که در اتاق خواب قرار می گیرند با هم هماهنگ باشند و دارای یک سبک کلی باشند . سبک دکوراسیون شما می تواند مدرن باشد و یا کلاسیک . انتخاب سبک به سلیقه افراد بستگی دارد . بعضی از افراد به تخت خواب ها و وسایل منبت کاری شده و دارای نقش و طرح علاقه دارند ، برای این افراد سبک کلاسیک مناسب است و افرادی که طرفدار مدل های امروزی و ساده هستند باید سبک مدرن را انتخاب کنند .

چیدمان سرویس خواب

برای چیدمان اتاق خواب ابتدا باید از بزرگترین وسیله شروع کنید . در بین اجزا و وسایلی که در اتاق خواب قرار می گیرند تخت خواب بزرگترین وسیله است که باید ابتدا آن را در جای مناسبش قرار دهید . تخت خواب باید در وسط بزرگترین دیوار اتاق قرار داده شود تا نمای اتاق زیباتر شود . بعد از قرار دادن تخت خواب پاتختی ها را در دو طرف تخت با فاصله مناسب قرار دهید . فاصله بین تخت خواب و پاتختی ها نباید خیلی زیاد و یا کم باشد . اگر فاصله زیاد باشد برای برداشتن وسایل از روی آن دست شما نمی رسد و اگر این فاصله خیلی کم باشد هنگام خواب دست شما به وسایل روی آن می خورد و روی زمین می افتند .

بعد از قرار دادن تخت و پاتختی کمد را در محلی کمی دورتر از تخت خواب قرار دهید که هنگام خواب خطری برایتان نداشته باشد و مابقی وسایل را با سلیقه در اتاق بچینید .

چیدمان اتاق خواب

چیدمان اتاق خواب

استفاده از تعداد زیادی بالشت

برای داشتن آرامش بیشتر و خواب راحت تعدادی بالشت روی تخت خوابتان قرار دهید . برای پرهیز از شلوغی ابتدا به فضای اتاق خواب و اندازه تخت خوابتان نگاهی بیندازید و تصمیم بگیرید چه تعداد بالشت و کوسن مناسب است . کوسن ها را از رنگ های متفاوت و زیبا انتخاب کنید تا هم راحتی شما هنگام خواب و استراحت فراهم شود و هم زیبایی بیشتری به دکوراسیون اتاق خوابتان بدهد .

نحوه قرار دادن آینه در اتاق خواب

آینه باید در محلی قرار گیرد که هنگام رفت و آمد در اتاق به آن برخورد نکنید همچنین باید طوری قرار داده شود که روبروی تخت نباشد و هنگام خوابیدن تصویرتان در آن نیفتد چراکه اتاق خواب محل خوابیدن و آرامش است و نباید مانعی برای آن وجود داشته باشد . اگر ارتفاع آینه زیاد است و بالاتر از تخت قرار می گیرد مشکلی ندارد ولی اگر هم سطح تخت است یا باید در جایی غیر از روبروی تخت قرار داده شود و یا هر شب هنگام خواب روی آن را بپوشانید .

چیدمان اتاق خواب

چیدمان اتاق خواب

رنگ اتاق خواب

انتخاب رنگ اتاق خواب بستگی به سلیقه افراد دارد . سعی کنید از رنگ های آرامبخش و ملایم بیشتر استفاده کنید و از رنگ های تند و جیغ دوری کنید چراکه اتاق خواب باید محلی پر از آرامش باشد تا بتوانید یک استراحت و خواب راحت داشته باشید .

تزیینات اتاق خواب

برای تزیین و اکسسوری اتاق خواب از چیزهایی که به آن علاقه دارید استفاده کنید . برای اتاق خواب عروس می توانید از شمع و گل استفاده کنید تا فضای رمانتیک و عاشقانه ای ایجاد شود . برای دیوار ها از قاب عکس های مورد علاقه تان بهره بگیرید . برای اتاق پسرانه نوجوان می توانید از پوستر های سه بعدی و یا توپ فوتبال و سایر چیزهایی که به آن علاقه دارند استفاده کنید .

چیدمان اتاق خواب نوجوان

چیدمان اتاق خواب نوجوان

چیدمان اتاق خواب کودک و نوجوان

اتاق خواب کودکان محلی است که فرزند شما بیشترین زمان را در آن سپری می کند و در انتخاب وسایل و چیدمان و رنگ ها باید دقت کنید . دکوراسیون و رنگ اتاق خواب روی شکل گیری شخصیت کودکان تاثیر می گذارد در دوران کودکی باید از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید و دکوراسیون اتاق را طوری بچینید که دلباز باشد و ارامش بیشتری داشته باشد . برای سنین نوجوانی خودشان می توانند با سلیقه و علاقه خود اتاق را بچینند و رنگ آن را انتخاب کنند . برای پسران باید انرژیک بودن فضا را درنظر داشته باشید و از تزیینات و رنگ هایی با این مضنون استفاده کنید . برای دختران فضا باید همانند پرنسس ها و ملایم و آرامبخش باشد .

چیدمان اتاق خواب نوجوان

چیدمان اتاق خواب نوجوان


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آنلاین میز ناهار خوری , سرویس خواب و میز تلویزیون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]