با کاشی های بی استفاده و شکسته چه طرح زیبایی برای دکوراسیون منزلمان بسازیم

سه شنبه 25 شهريور 1399
19:15
مهدی

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که دوست دارید از هنر خودتان برای طراحی دکوراسیون منزلتان استفاده کنید, بهتر است سری به انباری خانه تان بزنید.

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که دوست دارید از هنر خودتان برای طراحی دکوراسیون منزلتان استفاده کنید, بهتر است سری به انباری خانه تان بزنید.شما با کاشی های بی استفاده و شکسته می توانید زیباترین طرح ها را روی گلدان درست نمایید.

کار با کاشی نیاز به هزینه ندارد, خیلی راحت است فقط نیاز به کمی دقت دارد. در این مطلب ما روش ساخت گلدان با کاشی های بی استفاده و شکسته را بیان می کنیم با ما همراه باشید.

تبلیغات : شیک ترین گرامافون در طرح های مختلف در سایت اینترنتی

عکس از طراحی با کاشی روی گلدان

کاشی های بی استفاده و شکسته 1

کاشی های بی استفاده و شکسته 2

کاشی های بی استفاده و شکسته 3

کاشی های بی استفاده و شکسته 4

وسایل مورد نیاز برای تزیین گلدان با کاشی شکسته :
کاشی به رنگ های دلخواه
چکش
روزنامه
ملات آماده
چسب موزاییک
گلدان
آب
یک تکه اسفنج
دستکش

ابتدا کاشی یا موزاییک مورد نظر خود را لای روزنامه گذاشته و با چکش به آن ضربه بزنید.اندازه بزرگی و کوچکی کاشی ها بستگی به سلیقه خودتان دارد.اگر دوست دارید تکه های کاشی کوچکتر باشد, به ضربه زدن ادامه دهید.در نظر داشته باشید که هر چقدر کاشی ها ریز تر شوند زمان بیشتری باید صرف کارتان نمایید.

حالا نوبت آن رسیده که گلدان مورد نظرتان را بیاورید و روی آن را باچسب موزاییک بپوشانید. نکته قابل ذکر در اینجا این است که, اگر شما قصد دارید گلدان مورد نظرتان را برای دکوراسیون خانه تان طراحی نمایید , بهتر است که رنگ کاشی ها و موزاییک های کار شده با مبلمان و فرش در دکوراسیون منزلتان همخوانی داشته باشد.این کار هماهنگی خاصی بین وسایل خانه به وجود می آورد.

بعد از زدن چسب روی گلدان حالا به حوصله و سلیقه کاشی ها و موزاییک های رنگی تان را روی گلدان بچسبانید. چسب روی گلدان بعد از یک ساعت کاملا خشک می شود و کاشی ها به خوبی رو آن می چسبند.حالا مقداری ملات درست کنید و به آرامی روی کاشی ها بکشید و بگذارید کاملا خشک شود.

بعد از اینکه ملات روی کاشی خشک شد, شما با آب و اسفنج سطح کاشی و گدان را تمیز نمایید.حال گلدان کاشی کاری شده شما آماده است. این کار دست شما وسلیقه شماست که خیلی ارزشمند می باشد.همانطور که گفتیم, انتخاب کاشی ها با خودتان است شما می توانید از کاشی های براق یا کدر با رنگ های مختلف استفاده نمایید.

منبع


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آنلاین میز ناهار خوری , سرویس خواب و میز تلویزیون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]