نشستن پشت میز کار ۶ نکته بسیار مهم که باید رعایت کرد

دوشنبه 5 اسفند 1398
12:11
مهدی

همه ما زمانهای زیادی از عمرمان را در محل کارمان به سر میبریم و کارهای امروزهم معمولا با پشت میز نشستن و کار کردن با کامپیوتر عجین هستند . لذا این بسیار مهم است که بدانیم چگونه پشت میز کارمان بنشینیم که در سنین بالاتر دچار مشکلات جسمی نشویم .


[ بازدید : 27 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

اتاق خواب دخترانه و دکوراسیون صورتی بهمراه تصاویری زیبا از دی ایران

دوشنبه 5 اسفند 1398
10:52
مهدی

اگر در شرف دختردار شدن هستید یا دختری در خانه دارید که می خواهید برای او اتاق جداگانه ای در منزل خود قرار دهید حتما تا کنون به یک اتاق خواب دخترانه اندیشیده اید .




[ بازدید : 19 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

دوشنبه 5 اسفند 1398
10:41
مهدی

ارکت نوعی کفپوش است که از چوب طبیعی درختان تهیه میشود و آن را با چسب به کف اتاق می چسبانند. بعد از خشک شدن چسب برای صاف و صیقلی شدن ، آن را لاک می زنند و براق می کنند.


[ بازدید : 16 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

آشپزخانه از لحاظ چیدمان و چگونگی نوردهی

پنجشنبه 24 بهمن 1398
10:35
مهدی

آشپزخانه بیش از اینکه فضایی برای پخت و پز و صرف غذا باشد محلی است برای جمع شدن اعضای خانواده دورهم. در واقع آشپزخانه قلب واقعی هر خانه ای است.


[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

فوت و فن های خرید میز ناهار خوری

چهارشنبه 16 بهمن 1398
11:32
مهدی

مدت‌هاست که دیگر میز ناهارخوری فقط یک کالای لوکس برای اتاق پذیرایی نیست. حالا دیگر خانه شما بزرگ باشد یا کوچک حتماً جایی برای میز ناهارخوری در آن پیدا می‌کنید! اصلا انگار آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تعریف نمی‌شوند
برای خرید یک دست میز و صندلی استاندارد، باید توجه کنید که ارتفاع میز با مشخصات فیزیکی شما سازگار باشد. مثلا اگر شما قد زیاد بلندی ندارید باید سراغ میز‌هایی بروید که از حد عادی کوتاه‌ترند. نگران انتخاب میز مناسب هم نباشید، چون به‌راحتی می‌توانید تنوع در ارتفاع میز‌ها پیدا کنید.


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

10 نکته که قبل از خرید سرویس خواب باید بدانید

دوشنبه 14 بهمن 1398
11:07
مهدی

سرویس خواب یکی از مهمترین وسایل در هر خانه محسوب می شود سرویس خواب محل استراحت و به آرامش رسیدن بعد از یک روز سخت کاری است .


[ بازدید : 11 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

راهنمای خرید سرویس چوب عروس

دوشنبه 14 بهمن 1398
11:00
مهدی

یکی از اصلی ترین قسمت های هر عروسی خرید جهیزیه است که می تواند خاطره انگیز شود با توجه به اینکه هزینه زیادی صرف خرید جهیزیه می شود و این وسایل باید سال های زیادی استفاده شوند در خرید آنها باید دقت کنیم .


[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

سرویس خواب، کالایی لوکس و ویژه

دوشنبه 14 بهمن 1398
10:42
مهدی

سرویس خواب را با توجه به نیاز و فضای اتاق خواب خود تهیه کنید. چنانچه از فضای کافی بهره مند نیستید بهتر است از سرویس خوابی ساده استفاده کنید که فضا هایی مانند کشو در آن تعبیه شده باشد. با مراجعه به سایت دی ایران می توانید از مدل های مختلف سرویس خواب دیدن فرمایید.
[ بازدید : 27 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

روتختی و سرویس خواب کودک متنوع در طرح و رنگ

دوشنبه 14 بهمن 1398
10:31
مهدی

روتختی جزء آن دست از وسایلی است که زیبایی خاصی را به دکور اتاق خواب شما می دهد، اما در انتخاب روتختی فقط نباید به ظاهر زیبای آن توجه کرد.


[ بازدید : 19 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

دکوراسیون داخلی زیبا با سرویس خواب، میز تلویزیون، مبل راحتی و میز ناهار خوری گرد

دوشنبه 14 بهمن 1398
10:18
مهدی

برای داشتن خانه ای زیبا و در عین حال کاربردی، تمامی اسباب و لوازم به کار برده شده در آن بایستی تناسب خوبی با یکدیگر داشته و در عین حال از دوام و کیفیت خوبی نیز برخوردار باشند. میز تلویزیون، مبل راحتی، سرویس خواب و حتی یک میز ناهار خوری گرد ساده همگی در دکوراسیون خانه شما تاثیرگذار هستند.


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آنلاین میز ناهار خوری , سرویس خواب و میز تلویزیون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]