نور پردازی با لوستر در کوراسیون داخلی برای زیبا شدن محیط خانه شما

سه شنبه 14 مرداد 1399
19:03
مهدی

نور پردازی در محیط خانه علاوه براینکه آرامش خاصی به فضا می دهد بلکه زیبایی خانه را بیشتر می کند.

نور پردازی در محیط خانه علاوه براینکه آرامش خاصی به فضا می دهد بلکه زیبایی خانه را بیشتر می کند. نور پردازی با لوستر در کوراسیون داخلی بیشتر خانه ها بکار برده شده است که تاثیر آن به وضوح مشخص می باشد.

برای اینکه نحوه نور پردازی با لوستر در کوراسیون داخلی را یاد بگیرید بهتر است در ادامه مطلب با ما باشید.یکی از جاهایی که بهتر است نور پردازی شود بالای تابلوهایی است که روی دیوار نصب کرده اید .یکی دیگر از این مکانهای قفسه هایی است که وسایل قیمتی ودکوری هایتان درآن است.شما با استفاده از هالوژن ها می توانید به آنها نور ملایمی بتابانید این کار منزل شما را جذابتر می کند.

تبلیغات : شیک ترین کمد و فایل اداری در سایت اینترنتی

عکس از لوستر های شیک در منزل

32048-5-D700H480

432757_678

2846hem1yhni636h6g4

zendegieirani.com-4313

اگر می خواهید نور خانه تان زیاد شود بهتر است لوستر های قدیمی را باز کرده وبه جای آن لوسترهای جدید با چراغ های پایین نصب کنید.اگر در نور گرفتن برای خانه دوست دارید از هالوژن استفاده کنید و لوسترها بیشتر جنبه تزیینی داشته باشند بهتر است از لوستر هایی با شاخه های کم استفاده کنید.

برای دکوراسیون کلاسیک خانه از لوستر های کریستال یا برنزی استفاد کنید.برای دکوراسیون سنتی از لوستر های آب طلا کاری شده یا برنجین استفاده کنید زیرا شکوه و جلال خاصی به خانه می دهد.برای اتاق خواب از لوسترهای پارچه ای ,حصیری و بلورین استفاده نمایید.

بالای میز ناهار خوری حتما یک لوستر نصب کنید ,میزهای ناهار خوری معمولا گرد هستند پس بهتر است لوستر گرد برای آن انتخاب کنید.بالای کابینت های آشپزخانه را با هالوژن نور پردازی کنید تا سطح کار کاملا مشخص شود نور پردازی باید ملایم باشد تا آشپزخانه زیبا وشیک به چشم آید این نور پردازی درشب زمانی که می خواهید از آشپزخانه استفاده کنید به کار می آید.

در هر اتاقی از آینه ,شیشه و ظروف صیقلی شده برای منعکس کردن نور استفاده کنید زیرا فضا را با روح نشان می دهد.در هر اتاقی از چند هالوژن یا لوستر اسفاده کنید این نور پردازی می تواند در سقف یا کف اتاق نیز باشد همچنین از شمع می توانید استفاده کرده و فضایی زیبا برای منزلتان درست نمایید.

منبع


[ بازدید : 16 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آنلاین میز ناهار خوری , سرویس خواب و میز تلویزیون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]