کار جلو مبلی و عسلی در کنار مبلمان منزل شما و آشنایی با انواع و مدل های مختلف آن

سه شنبه 14 مرداد 1399
17:58
مهدی

مبلمان در هر خانه ای بیشتر از وسایل دیگر به چشم می آید اما برای آنکه زیباییش بیشتر مشخص شود نیاز به وسیله های دیگر دارد.

مبلمان در هر خانه ای بیشتر از وسایل دیگر به چشم می آید اما برای آنکه زیباییش بیشتر مشخص شود نیاز به وسیله های دیگر دارد.میزهای جلو مبلی و عسلی هم از آن دسته از وسایل هستند.اکنون کار جلو مبلی وعسلی در کنار مبلمان منزل شما و آشنایی با انواع و مدل های مختلف آن را برای شما بیان می کنیم.

اگر دوست دارید دکوراسیون منزل شما سنتی باشد ویا می خواهید دکوراسیون منزلتان را به سبک قدیمی تغییر دهید بهتر است از جلو مبلی وعسلی هایی از جنس چوب با طراحی و کنده کاری های شلوغ استفادن کنید. این میزها خودشان به تنهایی زیبایی منزلتان را در حد چشم گیری زیاد می کنند.

عکس از جلو مبلی و عسلی های زیبا

جلو مبلی و عسلی 1

جلو مبلی و عسلی 2

جلو مبلی و عسلی 3

جلو مبلی و عسلی 4

اگر دکوراسیون آنتیک رادوست دارید بهتر است جلو مبلی و عسلی رنگ طلایی و قهوه ای با طراحی ساده وخلوت داشته باشد.این طرح از میزها حال وهوای منزلتان را بسیار شیک و آنتیک می کند.

بعضی افراد دوست دارند که جلو مبلی و عسلی در خانه شان خاص باشد وتا حاالا در هیچ جا ندیده باشند که این کار را فقط طرح های چوبی آن می توانند انجام دهند در واقع جلو مبلی و عسلی هایی که با چوب ساخته می شوند در زیبایی خانه معجزه می کنند.میزهای عسلی پر کار ترین لوازم در خانه هستند چرا که به دلیل اندازه کوچکشان به راحتی جابجا می شوند وتا آخرین لحظه از مهمانان شما پذیرایی می کنند.

میزهای جلو مبلی با طرح مینیمال در عین سادگی بسیار شیک هستند این میزها در ساده ترین شکل ساخته می شود.خطوط ساده ,رنگ های کم ,تزیینات کم از ویژگی های این میزها هستند .

میزهای جلو مبلی با طرح دکوراتیو ,این نوع مدل از جلو مبلی وعسلی طوری ساخته می شود که خودش یک دکوری برای خانه به حساب می آید طرح های خاص این میزها که به شکل دکور برای زیبا کردن خانه ساخته می شود در کنار مبلمان شما غوغا می کند.

شما می توانید با مراجعه به سایت دی ایران جدید ترین و لوکس ترین میزهای جلو مبلی وعسلی را در طرح ها و مدل های مختلف ببینید و بدون صرف وقت وکمترین هزینه وبا ارسال رایگان سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

منبع


[ بازدید : 16 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آنلاین میز ناهار خوری , سرویس خواب و میز تلویزیون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]